vrijdag 30 juni 2017

Door het bos

Er zijn werken op de weg naar mijn weekboodschappen.
Jammer, nu moet ik omrijden.
Hoewel, met de wagen voel je daar niet zo veel van.
En ik maak er iets fijns van.

Ik kies voor de weg door het bos.
Ik hou van die weg.
Je rijdt er tussen de bomen.
Het is een rustige weg, er is niet veel verkeer.


Dus kan ik doen wat ik op die weg graag doe.
Ik ga dan heel traag rijden.
Echt heel erg traag.
Ik zet alle raampjes open.
Dan hoor ik de vogeltjes fluiten en snuif ik de heerlijke bosgeur op.


Nee hoor, mijn weekboodschappen kan ik niet op de fiets doen.
In het weekend is het altijd heel druk in hotel mama.
Dan heb ik veel boodschappen nodig.
Heel veel boodschappen.
Dat kan echt niet op de fiets.
(bovendien is die bosweg écht niet vlak, ik moet enkele pittige heuvels op)
Maar door het bos rijden is leutig.
(en er stond zowaar nog een aardbeiverkoper op mijn weg)
Een goed begin van mijn weekend.

Fijn weekend aan alle bloglezers!

7 opmerkingen:

  1. Door zo'n bos rijden is plezierig en dan ook nog een aardbeienverkoper tegenkomen, niet gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Obstakel moet je omdenken en da kun je er zelfs van genieten.
    Groeten El

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Genieten is zo'n weggetje, ik zie het voor me
    Fijn weekend, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bos, aardbeien en vooruit: ook nog boodschappen gedaan. Dat stemt tot tevredenheid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een genietmomentje!! En heerlijk om van nood een deugd te maken, dat is de dag plukken :)

    BeantwoordenVerwijderen