vrijdag 16 oktober 2015

3 ... 2 ... 1 ... START!

Mijn allereerste berichtje op deze blog!

Nee, eigenlijk ben ik niet nieuw in blogland.
Ik had al een blog tussen 2007 en 2013, een geheime blog voor mijn ouders die ver van mij woonden. 'Opa' overleed en 'oma' bleef alleen achter. De blogberichtjes werden dagelijks. Op die manier kon oma het wel en wee in ons gezin van kortbij volgen. In een dagelijks telefoontje gaf ze dan commentaar op wat ze op mijn blog had gelezen.
Na haar dood stopte ik met bloggen. Mijn dagelijkse fan was er niet meer en het bloggen verloor heel wat van zijn glans.
Maar na een tijdje begon het toch weer te kriebelen ... een klein schrijfduiveltje bleef op mijn schouder zitten ... dagelijkse belevenissen en kleine projectjes namen in mijn hoofd weer de vorm van een blogberichtje aan ... ik begon 'stillekes' al eens na te denken over een nieuwe blogtitel ... ik zocht op mijn harde schijf naar een leuke foto ... en besloot toen maar weer de sprong te wagen ... et voilà mijn nieuwe blog is een feit!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten