vrijdag 10 mei 2019

Toch weer terug ...



Ik had het druk de laatste maanden.
Het jaar was nog maar begonnen
toen ik een stom ongevalletje had
tijdens het poetsen.
Gekneusde ribben doen heel erg pijn...
Aan mijn PC tafel zitten lukte niet.
Gelukkig was ik sneller te been dan de 6 voorspelde weken.

Maar toen werd schoonpapa palliatief.
Onze bezoekjes aan hem werden veelvuldiger.
Twee uur heen en twee uur terug buiten de spitsuren gerekend...

Uiteindelijk stierf schoonpapa.
We werkten aan een mooi afscheidsmoment.
Daarna had schoonmama wat extra aandacht nodig.

En het bloggen?
Dat raakte op een zijspoor.De zin om te schrijven was er nog wel.
Maar waar moest ik de tijd halen?
Ik had zelfs geen tijd om andere blogjes te lezen.

Af en toe krijg ik  een opmerking van vrienden en familie.
Mijn trouwe lezers van toen missen me.
Waar blijven mijn blogjes, vragen ze.

En ja, ik mis het bloggen ook wel.
Schrijven is al heel mijn leven lang mijn uitlaatklep.
Dus, op deze leutige vrijdag  begin ik er terug aan.
Vanaf nu lezen jullie hier weer de belevenissen in hotel mama.
Ik hoop dat mijn trouwe én occasionele lezers van toen me nog terug vinden...

Ik wens jullie alvast een leutige vrijdag en een fijn weekend!

5 opmerkingen:

  1. Fijn dat je er weer bent.Met heel wat achter de rug.Nu vooruit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag al dat je op mijn blog gereageerd had. Fijn op je weer terug te hebben. Ik begrijp het wel hoor dat je na een moeilijke tijd moeite hebt om weer te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yeh....... het bloed kruipt !!! Fijn dat je er weer bent . TOP

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heftige tijd maar heel fijn dat je er weer bent. Ik heb je gemist.

    BeantwoordenVerwijderen